Rate this post

امروزه یخچال از بخش‌های جدایی ناپذیر و از لوازم ضروری آشپزخانه است که در تمام خانه‌ها وجود دارد. که یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین مدل‌های آن، یخچال فریزر سامسونگ است. به دلیل استفاده زیاد از این وسیله، تعمیر یخچال سامسونگ توسط نمایندگی‌های مجاز به یکی از مهم‌ترین مشاغل تبدیل شده است.

تعمیرگاه یخچال تعمیرات کرج با داشتن کارشناسان با تجربه و ماهر تعمیرات ساید بای ساید و تمامی برندهای یخچال را در محل شما انجام می دهد.

مشکلات یخچال سامسونگ که نیاز به تعمیر دارند.

در اینجا قصد داریم مهمترین عیب های یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ و نحوه عیب یابی و تعمیر آن ها را توضیح دهیم.

کار نکردن یخچال سامسونگ و نداشتن سرما

برای برطرف کردن این مشکل سیم برق را بررسی کنید که به درستی وصل شده است و دمای یخچال نیز درست تنظیم شده است. با قرار دادن یخچال در مکان‌های گرم ( کنار گاز در آشپزخانه ) یخچال عمل سرما سازی را خوب انجام نمی دهد. و همچنین اگر بیش از ظرفیت یخچال، مواد غذایی در آن قرار دهید باعث می‌شود تمام راه های ورود هوای سرد بسته شوند و در داخل یخچال به خوبی هوای سرد جریان نمی یابد. بهترین محل برای قرار دادن یخچال فاصله ۱۵ سانتی متری از دیوار است در غیر این صورت کندانسور، موتور یا کمپرسور عملکرد خوبی نخواهند داشت.

اگر تمام این موارد را بررسی و انجام دادید ولی باز مشکل برطرف نشد ، باید با یک تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس بگیرید تا برای عیب یابی و تعمیر وسیله به محل موردنظر شما مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید...
علت چشمک زدن نمایشگر یخچال

نحوه تعمیر یخچال زمانی که مواد غذایی در یخچال یخ می زند

دمای خیلی پایین یخچال از مهمترین عوامل یخ زدن مواد غذایی است اگر مواد غذایی مدت زمان زیادی در قسمتی از یخچال که هوای سرد جریان دارد قرار بگیرد یخ می زند.
پس مواد غذایی را در فاصله چند سانتی متر از دیواره داخل یخچال قرار دهید و همچنین دمای داخل یخچال را به درستی تنظیم کنید.

خراب شدن ترموستات یخچال سامسونگ

همه مدل‌های یخچال سامسونگ ترموستات دارند. وظیفه ترموستات روشن و خاموش کردن موتور یخچال است.

در مدل‌های جدید یخچال سامسونگ مانند مدل‌های ساید بای ساید یا مدل‌های جدید بالا و پایین، به جای ترموستات از برد الکتریکی استفاده می‌شود. برد نسبت به ترموستات امکانات بیشتری را دارد. اگر ترموستات یا برد الکتریکی خراب شود ، دستور خاموش شدن موتور یخچال ارسال نمی شود و یخچال خاموش نمی‌شود و یکسره کار می‌کند.

برای حل این مشکل حتما باید از یک تعمیرکار و تکنسین متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

آب در زیر کشوی آخر یخچال فریزر سامسونگ یخ می زند

گرفتگی لوله یخچال از مهمترین دلایلی است که موجب یخ زدن آب در زیر آخرین کشوی فریزر می شود.
برای برطرف کردن این مشکل دوشاخه را از برق بکشید و کشوها را به آرامی خارج کنید و برفک ها را پاک کنید و از آب جوش و نمک برای برطرف کردن گرفتگی لوله یخچال استفاده کنید.

 

تعمیر یخچال سامسونگ

علت به هم چسبیدن یخ ها در مخزن یخ یخچال فریزر چیست و چگونه باید آن را رفع کرد؟

اگر به مدت زمان زیادی از یخ ساز یخچال استفاده نکنید، یخ‌ها به هم می‌چسبند. برای برطرف کردن این مشکل مخزن را جدا کنید و یخ‌های درون آن را خارج کنید یا هر روز یک لیوان یخ از دستگاه خارج کنید تا درون مخزن به هم نچسبند.

بیشتر بخوانید...
نمایندگی یخچال دوو در کرج

آب سرد کن یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کند

علت این مشکل می‌تواند متصل نبودن لوله آب، بسته بودن سوپاپ، دمای بسیار پایین یخچال، ترک برداشتن لوله تغذیه آب یا یخ زدن مخزن آب باشد. برای برطرف کردن مشکل موارد گفته شده را بررسی کنید.

اگر موارد بالا نبود، حتما با یک تعمیرگاه یخچال سامسونگ تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

نحوه تعمیر یخچالی که برفک می زند

اگر اطراف درب یخچال فریزر مقدار زیادی برفک مشاهده کردید علت این مشکل می تواند باز بودن درب یخچال به مدت طولانی باشد
برای حل این مشکل باید در مواقع غیر ضروری درب یخچال را باز و بسته نکنید. اگر برفک در قسمت عقبی فریزر وجود داشت ممکن است در چرخه یخ زدایی یخچال مشکل وجود داشته باشد. در چنین حالتی باید تعمیر یخچال سامسونگ را به کارشناسان با تجربه تعمیرات کرج بسپارید.

 

 

یخچال ساید بای ساید در هنگام کار صدای غیرعادی و بسیار زیادی دارد

اگر یخچال تراز نباشد ، موتور فن یخچال خراب شده باشد، اتصالات موتور به شاسی و بدنه اصلی یخچال شل شده باشد و موتور یخچال خراب باشد همه این عوامل می توانند باعث تولید صدای غیر عادی و بسیار زیاد در ساید بای ساید شوند.

نحوه تعمیر موتور یخچال سامسونگ

از آنجا که موتور یخچال سامسونگ اورجینال است اگر مشکلی به وجود آمد بهتر است توسط کارشناسان باتجربه بررسی شود. در صورت جدی بودن مشکل ممکن است لازم باشد موتور یخچال عوض شود. هنگامی که کارشناسان تعمیرات کرج به محل اعزام می‌شوند، مطابق با مشکل یخچال قطعات مورد نیاز نیز همراه آن‌ها ارسال می‌شود. در چنین حالتی هم موتور به راحتی تعویض می‌شود و هم شارژ یخچال خیلی سریع و در محل شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید...
بهره گیری از قطعات اصل برای تعمیر فریزر و یخچال

 

تعمیر یخچال سامسونگ

چرا در یخچال سامسونگ آب جمع می شود؟

اگر مسیر تخلیه آب توسط آشغال یا یخ زدگی دچار گرفتگی شود آب از مسیر ناودانی انتهای یخچال خارج و به داخل و کف یخچال یعنی زیر جامیوه‌ای می رود. برای حل چنین مشکلی باید بعد از پیدا کردن مسیر تخلیه و ناودانی ته یخچال، گرفتگی را برطرف و مسیر تخلیه را باز کنید.

اگر گرفتگی از یخ زدگی باشد، ممکن است ترموستات خراب شده باشد یا سنسور و برد یخچال دچار مشکل شده باشند. در چنین حالتی بهترین کار تماس با تعمیرات یخچال سامسونگ است.

تعمیر یخچال سامسونگ توسط کارشناسان تعمیرات کرج

تعمیرات کرج کارشناسان با تجربه و ماهری دارد که به صورت ۲۴ ساعته آماده برای ارائه خدمات تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ به شما مشتریان عزیز هستند.

کارشناسان تعمیرات کرج پس از تماس شما عزیزان در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند و پس از بررسی وضعیت یخچال، اقدام به عیب‌یابی و تعمیر آن می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *