تعمیرات یخچال ساید بای ساید

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

جهت ثبت درخواست تعمیرات یخچال و ساید بای ساید با شماره 02634215161 تماس حاصل فرمایید

چرا بهتر است تعمیرات یخچال و ساید بای ساید خود را به سرویس سنتر بسپارید؟

   تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی خود را به روز می کنند

   استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات

   ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

   قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی

   متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۳ سال تجربه

   انعطاف در تعیین زمان تعمیرات

خدمات سریع

ما در تعمیرگاه های مجاز یخچال و ساید بای ساید با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ساید بای ساید به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ساید بای ساید آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ساید بای ساید شما خواهند بود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید را به متخصصین تعمیرات کرج بسپارید

ما در این مرکز تخصصی قبل از انجام تعمیر یخچال اقدام به براورد هزینه می کنیم و پس از اعلام هزینه و مثبت بودن نظر مشتری کار را انجام می دهیم. یکی از مزیت هایی که آذین سرویس نسبت به سایر مراکز دارد گارانتی تعمیرات یخچال می باشد و جالب است بدانید که کلیه فنی کاران ما در این مرکز دارای بیش از ۵ سال سابقه همکاری هستند و از تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشند. تخفیف های بسیار متنوعی را برای شما عزیزان به صورت دوره ای درنظر داریم و برای تعمیر یخچال در تهران می توانید تمام وقت در هفت روز هفته با ما تماس بگیرید.

به تعمیرکار یخچال فریزر ما اعتماد کنید

کلیه فنی کاران این مرکز دارای مجوز های فعالیت می باشند و حتی در حین جذب نیرو این مرکز با در نظر گرفتن اخلاق و رفتار و همچنین نداشتن سوء پیشینه تعمیرکاران توجه ویژه ای داشته است و این باعث شده است تا به امروز حتی یک مورد نا رضایتی از تعمیرکار یخچال فریزر نداشته باشیم.

کلیه متخصصین این مرکز دارای سوابق کاری و کارنامه کاری بسیار خوبی می باشند و تجربیات بسیار بالایی را دارا هستند که کافیست تنها یکبار برای انجام کار با این نمایندگی تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید که به مراکزی که دارای مجوز فعالیت نمی باشند اعتماد نکنید! ما بارها تماس هایی را داشته ایم که مشتری پس از هزینه های زیاد و نتیجه نگرفتن از تعمیرکار هایی که به صورت مستقل دارای یک مغازه هستند برای همکاری با ما تماس میگیرند و پس از برسی متوجه میشویم ایراد فریزر انها تنها با تعویض یک قطعه رفع شدنی بوده است.

در این مرکز تعمیرکار یخچال فریزر ابتدا اقدام به عیب یابی می کند و پس از برسی دقیق و مشخص شدن علت خرابی برای تعمیر وارد عمل می شود و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد از قطعات فرعی و چینی استفاده نخواهد کرد چراکه ما به صورت مستقیم قطعات با کیفیتی را وارد می نماییم. قطعات اصلی طول عمر بسیار بیشتری را داراهستند و اصلا پیشنهاد نمی دهیم که از قطعات فرعی استفاده نمایید! حتما برای تعمیر یخچال با یک مرکز معتبر تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید نیازمند یک تعمیرکار با تجربه است

ما قبل از انجام کار اقدام به عیب یابی ساید بای ساید می کنیم و پس از مشخص شدن ایرادات با ابزار های پیشرفته خود در محل شما عزیزان اقدام به تعمیر ساید بای ساید می کنیم و پس از انجام مرامل ۳ ماه گارانتی پس از تعمیرات به شما عزیزان می دهیم تا در صورت هرگونه مشکل به محل شما مراجعه و رایگان اقدام به رفع عیب ساید بای ساید کنیم.

اگر تعمیرکار ساید بای ساید ماهر نباشد چه اتفاقی می افتد؟ بیشترین اتفاقی که برای مشتریان می افتد اعتماد به تعمیرکارانی است که خود دارای مغازه های کوچکی بدون داشتن مجوز می باشند و در برخی موارد دیده شده است از نا آگاهی مشتری سو استفاده هایی شده است و در نهایت چندین برابر هزینه را از مشتری دریافت نموده اند.

به هیچ عنوان تعمیر ساید بای ساید را به افراد نا وارد نسپارید! حتما با یک مرکز متخصص و دارای مجوز تماس بگیرید! توصیه های اذین سرویس را با داشتن ده سال سابقه جدی بگیرید شاید برای شما هم اتفاق بی افتد! در بازار امروزی بسیاری از افراد ناشناس با ماشین های خود در منطقه های تهران در حال تبلیغات مستقیم می باشند.

تعمیر یخچال اصلا قابل مقایسه با ساید بای ساید نمی باشد و ما نمی خواهیم که شما عزیزان هزینه های زیادی را به این مراکز نا معتبر بدهید و ما می خواهیم با قیمت های بسیار مناسب و منطقی پس از عیب یابی کامل اقدام به رفع مشکل یخچال شما عزیزان کنیم.